simstillsjagdor

Alla inlägg den 25 april 2015

Av Simstillsjagdor - 25 april 2015 19:31

Vill du se något speciellt på bloggen? Något som vore kul att läsa om? Berättelser, nedladdningstips? DU bestämmer! Det ändå du behöver göra är att skriva en kommentar på detta inlägget så fixas det! Gör bloggen bättre genom att bidra med ett förslag på inlägg.

 

Av Simstillsjagdor - 25 april 2015 16:54

Jag har inte lagt upp något från Familjen Hagerman på flera månadet. Men nu har jag börjat spela med dom igen så nu kommer det ett nytt inlägg!:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Det första jag gjorde när jag började spela var att skapa en ny look åt Allison. Hon hade väldigt fula kläder innan och eftersom jag har laddat ned nya kläder fick hon ändras lite grann.

 

Elijah och Kevin gick ner till köket för att äta frukost. Idag är det måndag och det betyder skola.

 

Emmi fick nyss reda på att hon var gravid igen :)

 

Det hade snöat för mycket under natten så det blev ingen skola för barnen. Då passade Kevint bygga en igloo.

       

Sedan passade alla i familjen på att känna på Emmi's mage. Den har blivit riktigt stor.

 

Efter några timmar var det dags för Emmi att föda. Hon och Barry/Berry (vet inte vad han heter) åkte iväg till sjukhuset.

   

Det blev 3 stycken små flickor. De fick namnen Antonia, Esmeralda och Isadora.

 

Och seriöst kolla hur gullig Isadora blev. Hon är inte så mörk egentligen, det var dåligt ljus.

 


   

Jag åldrade sedan upp tjejerna. Den första är Isadora, hon med brunt hår är Esmeralda och den sista är Antonia. Men det blev iallafall två stycken arvvingar, så jag valde att Isadora ska vara den som fortsätter spelet. Jag tyckte att Esmeralda blev gulligast, men tyvärr är det ju inte arvvingen.

 

Jag fixade också en ny look åt Emmi. 

   

Sedan hade Elijah och Kevin snöbollskrig vid parken.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa del kanske kommer ut imorgon, vi får se :)  Men jag funderar på att köpa Universitetsliv så då kanske jag kommer skicka trillingarna till Universitet då de blivit ungdom. Det kanske blir mer intressant att följa familjen då.


Av Simstillsjagdor - 25 april 2015 15:10

Hej! Nu är jag tillbaka efter ett väldigt långt uppehåll. Jag har inte direkt orkat spela sims ett tag och då har jag inte heller bloggat. Men nu ska jag börja blogga mer igen för nu har jag laddat ner fina hår och kläder till simmarna. 

Men nu är det inte en äger längre på sidan, vi har blivit två stycken. Vi har inte riktigt pratat om att skriva ut våra namn på bloggen eller så. Men snart får ni nog veta vem som är vem, även fast vi kanske inte heter våra riktiga namn. Men jaja nu ska jag skriva massa inlägg för att gott göra er. 

 

VÄLKOMMEN


Hej alla simsälskare! Vi är två tjejer på 13 år som är helt beroende av sims. Checka gärna in bloggen. Med tips,utmaningar,bilder,berättelser och fusk :)

Kram på er :)

If you don't speak Swedish!

Veckans Omröstning

Bästa prylpaketet?
  Lyx & Design
 Gasen i botten
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum & Badrum
 Diesel
 70-tal, 80-tal,90-tal
 Film

Kategorier

Expansioner & Prylpaket

*The sims 3
*Kvällsnöjen
*Årstider
*Destination världen
*Universitetslivet
*Husjur

*Lyx & Design

Önska en sim

 

Ställ en fråga

20 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök I Simsbloggen

Gästboken För Simmar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards