simstillsjagdor

Alla inlägg den 27 april 2015

Av Simstillsjagdor - 27 april 2015 11:15

Igår skaffade jag Universitetslivet och jag är så glad. Jag hann bara spela en timme ungefär, men jag gillar det redan. Och nu kommer trillingarna i min PGC få åka till universitetet och utbilda sig till något! Riktigt nice!


Men jag tror faktiskt att jag vill börja med en till PGC. För ibland kan det vara lite tråkigt att bara skriva om familjen Hagerman (min nuvarande PGC-familj). Men vi får se hur det blir.

 

Detta är Kimberly, det var hon jag testade att åka till universitet med.

Av Simstillsjagdor - 27 april 2015 07:15

Jag hade tänkt att dela med mig av detta. Det är en outfit för småbarn till the sims 3 gjord av lillka på thesimsresource.com. Jag tycker verkligen att den är så himla gullig och jag använder den nästan jämt. 
Vill du också ladda ner den? Tryck då HÄR


VÄLKOMMEN


Hej alla simsälskare! Vi är två tjejer på 13 år som är helt beroende av sims. Checka gärna in bloggen. Med tips,utmaningar,bilder,berättelser och fusk :)

Kram på er :)

If you don't speak Swedish!

Veckans Omröstning

Bästa prylpaketet?
  Lyx & Design
 Gasen i botten
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum & Badrum
 Diesel
 70-tal, 80-tal,90-tal
 Film

Kategorier

Expansioner & Prylpaket

*The sims 3
*Kvällsnöjen
*Årstider
*Destination världen
*Universitetslivet
*Husjur

*Lyx & Design

Önska en sim

 

Ställ en fråga

20 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök I Simsbloggen

Gästboken För Simmar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards